Livrarea
Livrarea se face prin curier rapid, in 1-3 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc, iar pentru cele lucrate la comanda timpul de executie si livrare este specificat la fiecare produs in parte. In perioadele de reduceri, sau inainte de sarbatori, livrarile pot avea intarzieri datorita volumului mare de munca, atat al magazinului cat si al companiilor de curierat.
Daca aveti in comanda atat un produs aflat in stoc cat si un produs la comanda, se vor expedia impreuna cand este gata produsul lucrat la comanda. Daca doriti sa le primiti separat, va rugam sa ne contactati pentru a stabili doua livrari, costurile de transport se vor plati separat, pentru fiecare livrare in parte.
Returul produselor
Puteti returna produsele comandate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat.
ATENTIE! Pentru comenzile din Decembrie prelungim termenul de retur pana pe 15 ianuarie. Va rugam sa trimiteti retururile incepand cu 8 ianuarie.
Returul coletului se va face folosind o firma de curierat aleasa de Dvs. La expedierea coletului, specificati ca metoda de plata: PLATA LA EXPEDITOR CU RAMBURS ZERO. Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.
Daca doriti sa ne ocupam noi de ridicarea coletului, va rugam sa ne contactati sau sa specificati in formularul de retur, urmand ca suma aferenta transportului (24 ron) sa se scada din valoarea sumei de returnat.a. Conditii de retur:
- Asigurati-va ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare sau miros de parfum; trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de bonul fiscal sau factura de vanzare. Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR, conform legilor in vigoare clientul (a) trebuie sa ne trimita produsele pe cheltuiala proprie. In cazul in care optati ca noi sa va ridicam produsele, din contravaloarea produselor, se va scadea costul transportului pentru ridicarea coletului (acelasi tarif ca si pentru livrare)
- Completati formularul de retur disponibil online, si puneti produsul/produsele pe care doriti sa le returnati in cutie alaturi de factura fiscala.
- Impachetati produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.
- Din motive de igiena personala NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE produsele de lenjerie intima.
Produsele personalizate nu se pot returna. În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, utilizare ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
b. Cum se procedeaza:
1. Cumparatorul este obligat sa notifice Stellar Atelier - S.C. Selana Shop S.R.L intentia de a returna (conform termenului stipulat in Art. 6. DREPTUL DE RETRAGERE) printr-un email in care sa isi exprime decizia de retragere din contract si pe care sa o trimita scrisa pe hello@stellaratelier.ro sau prin completarea formularului online.
2. Adresa la care se va trimite coletul retur este: „S.C. Selana Shop S.R.L, Bd Uverturii 43-45, Bl M1 ,sc 1, ap 2 ,Sector 6 Localitate:BUCURESTI, tel 0783037195".
3. Dupa primirea coletului si verificarea actelor si produselor, vom initia rambursarea contravalorii in contul bancar specificat pe formularul de retur, in termen de maxim 8 zile lucratoare.
Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzătoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dvs.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abateri repetate savarsite de client (de ex: produse ce nu apartin brandului Stellar Atelier, produse cu termen de returnare depasit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constante si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabila.
La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un email la adresa hello@stellaratelier.ro, pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de Stellar Atelier - S.C. Selana Shop S.R.L